پرز: هو شدن بازیکنان خودی در برنابئو به چهره باشگاه آسیب می رساند

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پرز: هو شدن بازیکنان خودی در برنابئو به چهره باشگاه آسیب می رساند

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پرز: هو شدن بازیکنان خودی در برنابئو به چهره باشگاه آسیب می رساند

طـرفداری- به گزارش AS، پرز صحبت های خود را اینگونه آغاز کرد:

من همیشه اظهار داشته ام که بهترین چیز در مورد این باشگاه، اعضای آن است و قدردان تلاش های شما هستم. سال 2014 برای این باشگاه عالی بود چرا که ما فاتح لیگ قهرمانان اروپا، کوپا دل ری، سوپرکاپ اروپا و جام باشگاه های جهان شدیم. این شاهکار باور نکردنی استاندارد های بالایی برای ما تعیین کرده است. رئال مادرید بالاترین رتبه را در میان باشگاه های اروپا و در واقع جهان دارد. هنگامی که در سال 2006 من استعفا دادم رئال مادرید در صدر رنکینگ قرار داشت، و هنگامی که در سال 2009 بازگشتم، ما به رتبه 13 سقوط کرده بودیم. حالا به جایی که تعلق داریم برگشته ایم. ما موفق شده ایم به مدت پنج سال متوالی جایگاهی ثابت در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان داشته باشیم، و یک بار هم به فینال رسیده و قهرمان شده ایم. بیشتر از این می خواهیم و به همین دلیل ترکیب خود را تقویت کرده ایم. ما در رشته بستکبال فصلی بی نظیری داشتیم و تمام عناوین ممکن را فتح کردیم. رئال مادرید شگفت انگیز ترین باشگاه دنیاست.

- آنچلوتی و بنیتز:

فصل گذشته در دو مقطع بی قاعده بود. مقطع اول فصل تماشایی بود. ما دو عنوان فتح کردیم و 22 پیروزی متوالی به دست آوردیم. این اتفاق قبلاً تنها دو بار رخ داده بود. در نیم فصل دوم رقابت ها موفق به حفظ اهداف خود نشدیم و در بخش پایانی فصل از چند مصدومیت کلیدی رنج بردیم. به نقطه ای رسیدیم که پروژه های موجود دوره خود را طی کرده بودند و ما به یک محرک جدید نیاز داشتیم. همیشه با علاقه از آنچلوتی یاد خواهد شد و به عنوان فردی که دهمین عنوان قهرمانی اروپا را به ارمغان آورد در تاریخ باشگاه ثبت خواهد شد. رافا بنیتز بهترین مربی ممکن برای رئال مادرید است، او در سیستم جوانان بازی کرده است و به طور مداوم یک مادریدی بوده است. در روش های مربیگری او سخت کوشی نکته ای کلیدی است و او بهترین عملکرد را از بازیکنان خواهد گرفت. ما بهترین بازیکنان را به او داده ایم تا کار کند.

- جدایی کاسیاس:

کاسیاس و تنها کاسیاس تصمیم به جدایی از رئال مادرید گرفت. او پیشنهادی از پورتو دریافت کرد و آن را پذیرفت. کاسیاس بهترین دروازه بان تاریخ رئال مادرید بوده است.

- سوت ها در سانتیاگو برنابئو:

وقتی که هواداران بازیکنان خود مان را زیر سؤال می برند، این چیزی است که به چهره باشگاه آسیب می رساند. کسی که به برنابئو می رود باید تیم خودمان را تشویق کند، حتی در لحظات بد، و این چیزی است که باید به عنوان هویت خود داشته باشیم.

- سیستم جوانان:

تیم های پایه ما فصل گذشته 9 عنوان قهرمانی فتح کردند. ما 10 بازیکن اسپانیایی در ترکیب خود داریم و 9 نفر از آنها از اعضای سابق آکادمی و سیستم جوانان هستند.

- وضعیت اقتصادی:

ما به رکورد سود دهی رسیدیم و از انجام این کار در فصل آینده نیز مطمئن هستیم. ما در صدر لیست FORBES قرار داریم.

- کریستیانو رونالدو:

کریستیانو رونالدو در سال 2014 به عنوان بهترین بازیکن اروپا انتخاب شد و به سومین توپ طلای خود رسید و آقای گل لالیگا شد. او حالا بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید در لالیگا است و به زودی به بهترین گلزن تاریخ باشگاه تبدیل خواهد شد. او یک بازیکن منحصر به فرد است که همچنان برای کسب موفقیت به ما کمک خواهد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 28 شهريور 1394 | 22:37 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.